Комерсиалното дружество "EMA PLUS SOLUTIONS" ЕООД, с номер на регистрация в Търговския регистър J40/19757/2017, уникален регистрационен код 38540407, със седалище в Букурещ, ул. Букурещ-Плоещти, 73-81, 4-ти етаж, сграда номер 4, офис 20, установява общите условия, понятия и условия за използване и закупуване на наличните туристически услуги.
Тези условия, които могат да бъдат променяни от време на време, се прилагат директно или косвено (чрез дистрибутори) за всички наши услуги, достъпни онлайн, по имейл и по телефон. С използването, търсенето и използването на нашия уебсайт/софтуер и/или с резервация, признавате и се съгласявате, че сте прочели, разбрали и се съгласили с всички посочени по-долу условия и условия, без ограничения. При несъгласие с посочените точки можете да не използвате предлаганите услуги.
Тези страници, техните съдържание и инфраструктура, както и предлаганата онлайн услуга за резервации на тези страници и чрез този уебсайт ("услугата"), са собственост на, управлявани и предоставяни от www.fly24.bg ("Fly24.bg", "ние", "нас" или "наши"), и се предоставят само за вашето лично, некомерсиално използване, съгласно посочените по-долу условия и условия.
При резервирането ще ви бъдат представени условията за плащане, предоставени от авиокомпаниите. За резервации с редовни авиолинии повечето изискват плащането на билета да бъде направено в рамките на 24 до 48 часа, през които време Fly24.bg гарантира наличността на места и цени. Тази информация можете да намерите на страницата и в имейла за потвърждение на резервацията. Ако плащането не бъде направено в посочения срок, авиокомпанията си запазва правото автоматично да анулира билетите.
За билети с ниски разходи и билети за Smart Connections, резервации не могат да бъдат направени без да бъде регистрирано плащането в сметките на Fly24.bg. Поради това Fly24.bg не гарантира наличността на места и цени, както са комуникирани при резервацията. Те ще бъдат гарантирани само след направено плащане и издаване на авиобилетите.
Внимание: Между момента на подаване на заявки за резервация в уебсайта или по телефон и момента, в който авиобилетите се платят и плащането е видимо на сметката на Fly24.bg от нейните служители, може да възникнат промени в цената или недостъпност на места. В такива ситуации Fly24.bg ще уведоми пътниците и ще комуникира следващата цена или ще предложи нови полетни варианти, които отговарят на техните нужди.
Таксата за услуги е сумата, която трябва да заплатите на доставчика на туристически услуги, в този случай Fly24.bg, за услуги, които обикновено не се предоставят директно от авиокомпаниите, като:
- Информация и поддръжка на пътниците в случай на промени или модификации, които могат да се появят по време на процеса на резервация или самия полет - Индивидуални съвети и помощ на всеки клиент относно предпочитаните начини на плащане - Посредничество в разговорите между пътниците, авиокомпанията и летището - Покрива разходите за издаване на авиобилета - Помощ в ситуации като промени в полетите, възстановяване на разходите за неизползван авиобилет
Таксите за услуги, прилагани от Fly24.bg, не са включени в цената на авиобилетите и могат да варират от една оферта на друга. Fly24.bg запазва правото да определи прилаганите такси за услуги. За допълнителни услуги (включително, но не само багаж, предпочитани места, спортни снаряжения, домашни любимци, специална помощ и други), закупени в момента на издаване на авиобилетите или след тяхното издаване, Fly24.bg запазва правото да прилага такса за услуги.
В случай на анулиране на авиобилети/туристически услуги (по инициатива на потребителя или на доставчика на туристически услуги/авиокомпания/хотел и други), таксата за услуги, таксувана от Fly24.bg в момента на издаване на билета или продажбата на всякакви туристически услуги, не се възстановява.
Ако желаете да анулирате или модифицирате резервираната или закупената услуга (и ако доставчикът на услугата го позволява), вие носите отговорността да уведомите Fly24.bg в писмена форма или по телефон за вашите намерения. В определени случаи може да не можете да анулирате/модифицирате авиобилетите или да трябва да спазвате определени изисквания за тези действия. Fly24.bg и доставчикът на услугата приемат всички форми на писмени заявки. Fly24.bg и доставчикът на услугата не могат да анулират/модифицират авиобилета преди да получат вашата официална заявка.
При модификация на резервацията (включително, но не само анулирания, възстановявания, промени на имена), Fly24.bg запазва правото да прилага определени такси, за да покрие административните разноски, които могат да възникнат от това действие. Тези такси се различават от таксите, налагани директно от авиокомпанията.
В случай на доброволно или недоброволно анулиране на авиобилети, таксата за услуги, определена в момента на издаването на билета, не се възстановява.
В случай на непреодолима сила и извънредни обстоятелства авиокомпанията може да анулира или забави полета, както и да анулира резервацията без предварително уведомление на пътника, и парите ще бъдат възстановени на пътника или ще бъдат предложени нови възможности за полет. В всички тези случаи пътникът ще бъде информиран директно от авиокомпанията или от представители на Fly24.bg.
Правилата за таксите, които авиокомпаниите налагат при промени или анулиране на заплатени авиобилети, се показват по време на резервацията. След плащането, промените или анулирането на авиобилетите се извършват стриктно в съответствие с тези правила за таксите.
Всяка авиокомпания има собствени правила за превоз на багаж. Тази информация се представя на уебсайта по време на процеса на резервацията или от консултантите на Fly24.bg по телефона.
За някои авиокомпании ръчният и/или регистрираният багаж са включени в цената, комуникирана на уебсайта. За авиокомпании с ниски разходи и някои редовни авиокомпании, багажът се таксува отделно от цените на билетите, и тази информация ще бъде предоставена по време на процеса на резервацията. Багажът може да бъде закупен по време на резервацията или след издаването на авиобилетите, но не по-късно от процеса на чекиране.
Всяка авиокомпания има различни ограничения (тегло или дължина/ширина/височина) за ръчния или регистрирания багаж. Ако превишите тези размери, авиокомпанията има право да ви таксува допълнителна такса.
Чекирането на летището може да се извърши както за редовни, така и за авиокомпании с ниски разходи, но за авиокомпании с ниски разходи се таксува допълнителна такса по време на чекирането. За да избегнете плащането на допълнителна такса, Fly24.bg препоръчва да се чекирате онлайн преди полета. Информация за онлайн чекирането ще бъде комуникирана от агентите на Fly24.bg по време на резервацията. По заявка, агент на Fly24.bg ще извърши чекирането и ще го качи към вашата резервация, от където по-късно можете да изтеглите посока за качване на борда. Принтирането на посоките за качване е задължително за някои авиокомпании и ще бъдете информирани от нашите агенти. Fly24.bg предлага тази услуга безплатно и не е задължена да го прави. Пътникът носи отговорността да извърши, принтира и представи посоките за качване на чекирането.
Уебсайтът за резервация на авиобилети Fly24.bg предлага на своите потребители приложение Smart Connections (по-нататък наречено "Smart Connections"), което представлява напреднал алгоритъм за търсене на комбинации от полети.
Намерените комбинации с помощта на приложението Smart Connections включват два или повече полета на една или повече авиокомпании, но всеки полет се предлага като отделна услуга, и авиокомпаниите не сътрудничат в създаването на такива варианти на полети. Комплектът от полети, намерен от уникалния алгоритъм Smart Connections, ще бъде наричан по-нататък "Вариант на полета". Покупката на билети за определен Вариант на полета с помощта на Smart Connections не представлява покупката на единичен авиобилет за целия маршрут с един или повече преки връзки. Когато решите да закупите авиобилети, намерени с помощта на Smart Connections, потребителят формално ще направи РЕЗЕРВАЦИЯ за всеки отделен билет, за една или повече авиокомпании.
Тъй като потребителят закупува отделни билети за всеки полет от Вариант на полета и поради това, че конфигурациите на полетните връзки може да предоставят кратко време за преки връзки (като се вземат предвид критериите за търсене, указани от потребителя и наличността на полетите), съществува риск от анулиране на полет, забавяне или промяна на времето, което може да доведе до невъзможност за използване на последващия полет или полети от Вариант на полета.
Когато резултатите от търсенето с функцията Smart Connections предоставят информация, че Вариант на полета е покрит от Гаранцията на Fly24.bg, това означава, че при закупуването на билети като част от този Вариант на полета, потребителят ще получи помощ от Fly24.bg, съгласно условията, описани в Гаранцията на Fly24.bg - кликнете тук - https://www.fly24.bg/bg/guarantee
"Форс-мажор" се отнася до непредвидими събития, причинени от природни явления, като земетресения, свлачища, пожари, засушавания, силни ветрове, обилни дъждове, наводнения, мразовалежи, снеговалежи и др., или от икономически или социални обстоятелства, като революции, военни действия, блокади, стачки, фалити, забрани на внос или износ на държавно ниво, епидемии и др. Списъкът на такива явления и обстоятелства не е изчерпателен. Събитието може да бъде признато за форс-мажор само ако неговото съществуване обективно доведе до невъзможността за изпълнение на договорните задължения или до тяхното несъответстващо изпълнение.
Невъзпълнение на задължение не се отнася до длъжника в случай на сила мажоре, ако събитието или последиците от сила мажоре не можеха да бъдат известни на длъжника в момента на възникване на задължението или ако длъжникът не можеше да предотврати или отстрани събитието на сила мажоре или неговите последици.
1.1 Чрез уебсайта www.fly24.bg и/или специализиран софтуер, компанията "EMA PLUS SOLUTIONS" ООД и свързаните партньори предоставят динамична онлайн база данни за резервация и закупуване на авиобилети, чрез която по искане на клиента, използвайки специална форма за търсене на уебсайта, могат да бъдат показвани всички налични варианти за полети и техните цени в момента на заявката. Чрез попълване на формуляра за резервация, предоставен от уебсайта www.fly24.bg и/или специализирания софтуер, клиентът резервира вариант за полет.
1.2 Предоставената информация на нашия уебсайт относно възможните варианти за полети и техните цени представлява информацията на авиокомпаниите, които извършват заявените маршрути.
1.3 Чрез този уебсайт, ние (www.fly24.bg и свързаните (разпространителни) партньори) предоставяме онлайн платформа, чрез която всички видове временно настаняване (например хотели, мотели, хостели и къщи за гости, наричани "настаняване") могат да рекламират своите стаи за резервация, и чрез която посетителите на уебсайта могат да направят тези резервации. Като резервирате стая чрез Fly24.bg, влизате в договорни отношения (които са правно обвързващи) директно с обекта за настаняване, където правите резервацията. От момента на направата на резервацията, Fly24.bg действа само като посредник между вас и обекта за настаняване, предавайки съответните детайли за резервацията на потребителя и изпращайки потвърждаващ имейл на потребителя от името на обекта за настаняване.
1.4 Всеки доставчик винаги носи отговорност за точността, целостта и правилността на информацията (описателна) (включително цени и наличност), представена на нашия уебсайт. Нашият уебсайт не представлява и не трябва да се счита за препоръка или подкрепа на качеството, нивото на услугите или класификацията на някакъв наличен обект за настаняване.
1.5 Услугите на Fly24.bg са на разположение изключително за лично и некомерсиално ползване. Затова ви е забранено да препродавате, използвате, копирате, наблюдавате, показвате, запазвате или възпроизвеждате каквато и да е съдържание или информация, софтуер, продукти или услуги, достъпни на уебсайта на Fly24.bg, за някаква комерсиална или конкурентна дейност или цел.
1.6 Нашият уебсайт не трябва да се тълкува като препоръка или гаранция в полза на някой предложен вариант за полет (относно качеството, нивото на услугите или класирането).
1.7 За всяка конкретна заявка, във всякакъв момент от време, динамичната база данни генерира версия на актуалните туристически услуги в момента на заявката, което отговаря на реалната наличност на услугите в съответствие с критериите, поискани от потребителя/клиента.
1.8 Всяка резервация, направена на Fly24.bg, се счита за намерение на потребителя да закупи конкретен туристически продукт или услуга от доставчика на туристически услуги. Ако заявката на потребителя/клиента бъде приета, Fly24.bg ще изпрати потвърждаващ имейл.
1.9 Всички туристически услуги, публикувани на уебсайта и/или чрез софтуера на Fly24.bg, са предмет на наличността на доставчици на туристически услуги. Общите условия и правила на доставчика на туристически услуги (включително правилата за пътниците, налагани от авиокомпаниите) се прилагат в допълнение към Общите условия, посочени от Fly24.bg.
1.10 Общите условия на доставчиците на туристически услуги могат да включват разпоредби относно различни процедури за плащане, задължения, отмяна на резервации, промени и възстановяване на суми (приложими, ако има такива) или други ограничения. Някои авиокомпании могат да налагат допълнителни такси. Fly24.bg не носи отговорност за разходите, които могат да възникнат по време на преходи между летища или терминали.
1.11 Fly24.bg не носи отговорност за събирането на различни допълнителни местни такси от някои хотели.
1.12 Клиентът/Пътникът носи директна отговорност за спазването на условията, наложени от доставчика на туристически услуги, относно времето за посрещане на борда, потвърждаване на полета или всякакви други правила.
2.1 Резервациите на места за полети се извършват с помощта на международни компютърни резервационни системи, които позволяват на Fly24.bg достъп до базата данни на компанията и фактическата резервация на места за конкретен полет в полза на потенциални пътници.
2.2 Резервациите са безплатни и се извършват преди датата на тръгване. Продължителността на резервацията на вариант за полет варира в зависимост от ограничението, зададено от авиокомпанията или авиокомпаниите, които извършват полетите в резервирания вариант за полет. Продължителността на резервацията може да бъде променена по всяко време от авиокомпанията или авиокомпаниите, които извършват полетите в резервирания вариант за полет, без предварително уведомление на "EMA PLUS SOLUTIONS" ООД. Поради това, "EMA PLUS SOLUTIONS" ООД показва тази продължителност приблизително и не може да гарантира тяхната точност по никакъв начин.
2.3 При направата на резервацията, пътникът ще получи информация от Fly24.bg относно цената на полета (валидна в момента на резервацията), както и информация относно условията и правилата, приложими към авиобилета, който може да бъде закупен на база резервацията.
2.4 Всички условия, правила и ограничения, приложими към авиобилет, се определят от авиокомпанията, както и от други фактори (например изисквания за виза), независими от волята на Fly24.bg. Тези правила, както и цената на авиобилета, могат да бъдат променяни по преценка на субектите, които ги налагат, до самото закупуване на билета, без Fly24.bg да носи отговорност по никакъв начин. Цената на авиобилета за определени варианти на полети може да се промени по време на процеса на издаване. Ако има възможност за увеличение на цената след като клиентът е заплатил за варианта на полета, клиентът ще бъде уведомен за това, преди да бъде издаден билетът. Ако вариантите на полета станат по-скъпи след плащането, по време на процеса на издаване, на пътника ще бъде предоставена възможността да заплати разликата в цената, за да завърши издаването на вариантите на полета, или цялата сума, платена, ще бъде възстановена на пътника със същия метод на плащане, използван за първоначалното плащане. Fly24.bg не носи отговорност за увеличението на цените на авиобилетите по време на процеса на издаване, дори след като клиентът е направил плащането.
2.5 Представянето на вариантите за полети на уебсайта www.fly24.bg представлява оферта от страна на Fly24.bg, а плащането на клиента за конкретна оферта представлява потвърждение от страна на пътника за съгласие за сключване на договор за продажба на авиобилети с Fly24.bg и договор за превоз на пътници и багаж с авиокомпанията. От момента, в който пътникът получи авиобилета, съгласно избраната и платена оферта, договорът за продажба на авиобилети между пътника и Fly24.bg, както и договорът за превоз между авиокомпанията и пътника, се считат за сключени. Изпратеният на имейл адреса, предоставен от клиента по време на избора и плащането за полета, маршрутът представлява пътнически документ, който потвърждава сключването на договора за продажба на авиобилети и договора за превоз.
2.6 С плащането на билета клиентът признава, че разбира, че влиза в договор за транспорт и установява директни правни отношения с превозвача. Освен това, клиентът, като плаща за билета, се съгласява, че в случай на всякакви искове, свързани с транспортни услуги, ще се обърне директно към превозвача, включително в случай на несъстоятелност (банкрут) на компанията. Fly24.bg не е гарант или представител на превозвача.
2.7 При резервация на полет потребителят има възможността да въведе данните от лоялната карта, ако вече е регистриран в такава програма на авиокомпания. Тези програми за лоялност са предмет на условията, наложени от съответната компания.
2.8 Цените на авиобилетите, продавани чрез Fly24.bg, са резултат от комплексна система от правила за такси, договорни такси, такси, публикувани в централизирани резервационни системи, специални такси, такса за услугите на Fly24.bg и други. При тези условия всеки полет изисква изчисляването на приложимата цена за този конкретен авиобилет. Същият полет със същата авиокомпания може да генерира различни цени.
2.9 Някои такси или специални оферти може да не позволяват отмяна или промени. Потребителят е задължен да провери правилата за таксата за резервирания авиобилет.
2.10 Плащането за авиобилета означава, че потребителят/пътникът е запознат с всички условия на таксата и се съгласява с тях.
2.11 Авиобилетът е документът, писмен инструмент или електронен документ, въз основа на който се извършва полетът. Авиобилетът се издава от Fly24.bg, но е собственост на авиокомпанията, за която е издаден.
2.12 Пътникът, който е закупил авиобилета, има задължението да го пази в добро състояние и да го представи за посрещане на борда, за да бъде приет на полета. Загубата или повредата на авиобилета от страна на пътника не му дава право да получи нов билет, а пътникът носи пълна отговорност за невъзможността да полети поради тази причина, без да може да иска обезщетение от Fly24.bg или от авиокомпанията.
2.13 Условията на договора и информацията, посочена на авиобилета, допълват тези общи условия. Счита се, че пътникът, който е получил авиобилета, е запознат с тази информация.
2.14 Клиентът/пътникът трябва да спазва препоръчителното време за регистрация на посрещане (преди излитането), зададено от авиокомпаниите. Обикновено това е 120 минути за международни полети и 90 минути за вътрешни полети.
2.15 Някои авиокомпании изискват потвърждение на полета поне 72 часа преди излитането. Неспазването на това правило може да доведе до отмяна на резервацията за полета. Купонът за полета на авиобилета трябва да бъде използван последователно. В случай на невъзможност за спазване на това условие, авиокомпанията запазва правото да отмени съответния билет.
2.16 Fly24.bg не носи отговорност и не може да се иска обезщетение, ако пътникът не е полетял при следните условия: - пътникът не се явил навреме за посрещане на борда (120 минути преди планираното време за излитане, посочено на билета) - пътникът е отказан посрещане на борда поради проблеми, свързани със собствените му пътнически документи (включително липса на виза за държавата на дестинацията, фалшива виза, паспорт с пътуване ограничения и други) или в случай на необосновано отказване от страна на властите да позволят пътуването. - други обстоятелства или събития на форсмажор, които Fly24.bg не е могла да предвиди или предотврати.
2.17 Fly24.bg не носи отговорност за отменяне, забавяне или промени в графика, направени от авиокомпанията, за която е издаден билетът, за качеството на полета или за услуги, свързани с полета (например загуба на багаж), които попадат директно в отговорността на авиокомпанията. Fly24.bg, в съответствие с Варшавска конвенция, подлежи на исканията на авиокомпаниите в такива ситуации. В такива случаи пътникът трябва да се свърже директно с превозвача, който ще компенсира пътника в съответствие с международните правила.
2.18. Пътникът може да отмени закупения авиобилет по всяко време преди датата на излитане. Независимо от причината за отмяна, ще се прилага политиката за отмяна, наложена от авиокомпаниите. Обикновено се прилага глоба в размер на 100% от стойността на билета, включително такси и ТСФ (Такса за обслужване) + 10 EUR ТСФ за отмяна. Ако правилата на авиокомпанията позволяват по-изгодни условия за отмяна, fly24.bg ще прилага тези правила в полза на пътника, без да се засяга задържането на ТСФ и ТСФ за отмяна.
2.19. Пътникът може да промени първоначално закупения билет в съответствие с условията, определени от съответната авиокомпания, за всеки случай индивидуално, като заплати допълнителна такса, определена от авиокомпанията. Обикновено се прилага глоба в размер на 100% от стойността на билета, включително такси и ТСФ + 10 EUR ТСФ за отмяна. Ако правилата на авиокомпанията позволяват по-изгодни условия, fly24.bg ще прилага тези правила в полза на пътника, без да се засяга задържането на ТСФ и ТСФ за отмяна.
2.20. Пътникът не може да използва само определени сегменти от закупения полет. Неявяването за първия полет се счита за отказ от билета, и ще се прилагат разпоредбите на тези общи условия.
2.21. Пътникът не може да прехвърля авиобилета на трето лице.
2.22. Неявяването за полет обикновено води до загуба на авиобилета, с глоба в размер на 100% от стойността на билета.
2.23. Пътникът носи отговорност за спазването на всички необходими пътуване формалности (полицейски, митнически, здравни, паспортни, визови и др.), и fly24.bg няма отговорност в това отношение. Отказът за посрещане на борда по някое от тези основания е изключителна отговорност на пътника, който не може да иска обезщетение от fly24.bg или от авиокомпанията.
2.24. Поради ситуацията, създадена от масови искания за политическо убежище или незаконни пребивавания в Западни страни, властите на всички държави, дори с валидна виза, издадена от посолствата на съответните държави, могат да откажат преминаване през границата или посрещането на борда на самолета. В такива ситуации fly24.bg не носи отговорност за невъзможността за транспортиране, тъй като тя е вследствие на действията на трето лице.
3.1. Чрез софтуера или уебсайта www.fly24.bg и други уебсайтове, притежавани от субектите, с които сътрудничи fly24.bg, се предлагат хотелски услуги на Клиента/Потребителя, описани подробно в индивидуалните оферти.
3.2. Клиентът/Потребителят може да изпрати заявка за резервация на хотел чрез Системата за Резервации, достъпна на уебсайта www.fly24.bg, като въведе всички необходими данни в формуляра и/или други уебсайтове, притежавани от субектите, с които сътрудничи fly24.bg.
3.3. Потвърждение на заявката и тарифата. Fly24.bg изпраща потвърждение на заявката на електронния адрес, предоставен от Клиента/Потребителя. Потвърждението включва номера на резервацията и детайли относно хотелските услуги, общата стойност на услугите (валидна на датата на резервацията) и избрания начин на плащане. Клиентът/Потребителят е длъжен да провери точността на въведените данни преди да направи плащането.
3.4. Клиентът/Потребителят трябва да спазва определените от всяко хотел време за настаняване и напускане. Обикновено нормалното време за настаняване е 14:00 часа, а времето за напускане е до 11:00 часа.
3.5. Fly24.bg не носи отговорност на Клиента/Потребителя за всякакво неправилно предоставяне на услуги, поръчани и платени на място в страната на пребиваване или дестинацията.
3.6. Информацията, съдържаща се на www.fly24.bg и другите рекламни материали на fly24.bg, се представя към момента на тяхното съставяне и може да се различава от реалните данни, тъй като те са предмет на промени. Всичка информация за поръчаните туристически услуги съответства на ситуацията към момента на изпращане на Заявката и може да не съответства на реалните данни, тъй като те са предмет на промени.
3.7. Fly24.bg изключително използва класификацията на хотелите, предоставена от доставчиците на услуги за туристи в страната на пребиваване, като предоставят информация за категориите на хотелите (брой звезди). Класификацията на хотелите се извършва от всяка такава партньорска компания на базата на нейните стандарти за бизнес практика и може да не съвпада с категорията (брой звезди), определена от официални органи или от управлението на хотела. Поради значителните разлики в регулаторните практики за стандартизиране и сертифициране на хотелските услуги в чужбина, официални документи, удостоверяващи услугите, може да се издават на туристите само ако са налични от партньорските компании. 3.8. Като извърши плащането за резервацията в хотела, Клиентът потвърждава, че разбира, че влиза в договор за настаняване и установява директни правни отношения с доставчика на настаняване. Освен това, като направи плащането за резервацията, Клиентът приема, че в случай на всякакви искове, свързани с услугите за настаняване, те ще ги насочват директно към доставчика на настаняване. Fly24.bg не е гарант или представител на доставчика на настаняване или други доставчици на туристически услуги. 3.9. Като направи резервация с доставчик на настаняване, Клиентът/Потребителят се съгласява да спазва политиката за отмяна и политиката за непоявяване на този доставчик на настаняване и всякакви други общи условия (доставка) на доставчика на настаняване, които могат да се отнасят до резервацията или престоя на Клиента/Потребителя, включително за услуги или продукти, предлагани от доставчика на настаняване (условията и общите условия на доставчика на настаняване могат да бъдат получени от съответния доставчик на настаняване).
4.1. В отговор на завършената заявка от страна на клиента/потребителя в формуляра за търсене на уебсайта fly24.bg или чрез съответния софтуер, се показват всички заявени и налични възможности за туристически услуги, заедно с цените, валидни към момента на съответната заявка.
4.2. Някои тарифи или специални оферти може да не позволяват отмяна или промени. Клиентът/потребителят трябва да провери специфичните правила за тарифата на резервираните туристически услуги.
4.3. За плащане с директна кредитна карта на сайта, fly24.bg ще събере сумата за билета по следния начин: - в евро, независимо от основната валута на притежателя на картата. Освен това, с цел намаляване на последиците от опити за измама с кредитни карти, преди издаване на пътни документи, fly24.bg запазва правото да извършва случайни проверки, като поиска доказателство за адреса на потребителя, снимка на използваната за плащането карта, снимка на идентификационен документ на притежателя на картата, както и актуален банков извод. Всички тарифи и такси могат да се променят в резултат на промени в обменните курсове.
4.4. Цените на услугите, продавани чрез fly24.bg, са резултат от сложна система от правила за тарифите, договорни цени, цени, публикувани в централизирани резервационни системи, специални цени, такса за услуги на fly24.bg и други. Поради тези обстоятелства, за всеки конкретен туристически продукт се изчислява приложимата цена за тази услуга. Същата услуга, от същата авиокомпания, може да генерира различни цени. Поради безбройните цени, приложими за туристическите услуги, тези цени и техните приложими правила не могат да бъдат показвани или публикувани.
4.5. Цената на всяка услуга предполага специфични условия, правила и ограничения, които се прилагат за тази услуга. Клиентът/Потребителят/Пътникът е задължен да се запознае с тези правила преди да закупи съответния продукт. След закупуването на услугата се счита, че Клиентът/Потребителят/Пътникът е се запознал с всички тези правила и не може да претендира за незнание или липса на информация.
4.6. Ако клиентът/потребителят/пътникът плаща за авиобилета в брой в офиса на партньорската агенция, плащането се извършва в RON или EUR по курса на Националната банка на Румъния +2%, спрямо USD или друга валута, към която са свързани авиотарифите. 4.7. Не се приемат други методи на плащане, освен тези, представени на уебсайта, и ние не носим отговорност за суми, изпратени с куриер. 4.8. За своята специфична дейност fly24.bg прилага политика за такса за услуги, съкратено наричана TSF (Ticket Service Fee или Transaction Service Fee). Тези такси не се възстановяват при отмяна или промяна на билета от страна на клиента. 4.9. Fly24.bg или доставчикът на услуги запазва правото да събира допълнителни такси (или комисионни), които могат да възникнат при резервации с кредитна карта. В този случай ще бъдете информирани за приложимите комисионни.
5.1. Този регламент, както и предоставянето на нашите услуги, се управляват от действащото законодателство на Румъния, Правилата на Международната въздушна транспортна асоциация (IATA) и Варшавската конвенция.
5.2. Показването на тези общи условия от fly24.bg подразбира задължението на клиента/потребителя да ги прочете. Счита се, че Потребителят/Клиентът/Пътникът, който е закупил туристическа услуга от fly24.bg, се е запознал със съдържанието на тези условия и не може по-късно да твърди незнание или липса на информация.
5.3. Освен ако не е посочено друго, информацията, компютърните програми, софтуерът, необходими за предоставянето на услугите на fly24.bg и използвани на уебсайта www.fly24.bg, както и авторското право и икономическите права върху тях като интелектуална собственост, принадлежат на fly24.bg или на доставчиците й.
5.4. Всички спорове, възникнали във връзка с този регламент, договора за продажба на авиобилета, договора за превоз и предоставянето на нашите услуги, се разрешават чрез преговори или в съдовете на Румъния, освен ако Агенцията не посочи друго.
5.5. В съответствие с ограниченията, посочени в този регламент, за предоставянето на услуги fly24.bg носи отговорност само за пряките вреди, причинени в резултат на фактическото неизпълнение на нашите задължения при предоставянето на услугите и само в рамките на комисионната такса, събрана от съответния доставчик на услуги.
5.6. Ако клауза или част от тези Условия бъде обявена за недействителна, останалите валидни клаузи ще продължат да имат сила.
5.7. В случай на жалби относно непредоставянето или неправилното изпълнение на задълженията на fly24.bg, както е посочено в тези Общи условия, те ще бъдат решавани чрез преговори или по реда на исковете. Всяко искане, свързано с закупената услуга, трябва да бъде подадено в писмен вид в срок до 7 дни от датата на съобщеното събитие. Срокът за отговор на подаденото искане е 30 календарни дни.
5.8. Всички спорове, възникнали във връзка с настоящите Общи условия и предоставянето на нашите услуги, се разрешават пред компетентните съдилища в Румъния.
Ангажимент на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL за защита на личните данни
Вашето доверие в нашите услуги и персонал е една от нашите основни грижи. Затова, с цел да ви предоставим най-доброто възможно изживяване, ние се фокусираме върху постоянно усъвършенстване през цялата си дейност.
„EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL осъзнава важността на личните данни и се ангажира да ги защитава по отношение на тяхната поверителност и сигурност. Затова е важно за нас да ви предоставим интегрирана информация относно обработката на вашите лични данни в рамките на настоящите Общи условия.
„EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL зачита поверителността на всички наши клиенти и посетители на нашите уебсайтове и ще обработва/обработва лични данни с голяма грижа, при подходящи технически и организационни условия за сигурност.
„EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL обработва лични данни, получени директно от вас като субекти на данните или непряко в рамките на комерсиални/договорни отношения при достъпа до предлаганите от „EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL услуги.
Личните данни се събират или с вашето съгласие/приемане, ако са предоставени осъзнато, доброволно и доброволно, или по искане на „EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL, например чрез един от използваните онлайн формуляри, като онлайн формуляр за контакт, онлайн формуляр за поръчка на услуги и т.н., чрез абониране за бюлетини (само след като сте се съгласили да получавате тези бюлетини), участие в томболи и конкурси, чрез попълване на данни в регистрационната форма на уебсайт на „EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL и др.
Използването ви на този уебсайт и други уебсайтове на „EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL се подчинява на тези разпоредби и на общите, техническите и условията за участие на „EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL.
Ако не се съгласявате с някоя от разпоредбите на тези Общи условия, ви призоваваме да не използвате никой от нашите уебсайтове или да ни предоставяте личните си данни. Някои услуги могат да зависят от предоставянето на тези данни.
„EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL няма да обработва вашите лични данни, освен ако това е необходимо за изпълнение на посочените по-долу цели, като съблюдава законните мерки за сигурност на данните и поверителността.
Какви лични данни обработва „EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL?
Обработка на лични данни означава всяка операция или съвкупност от операции, извършвани върху вашите лични данни, независимо дали те се извършват автоматизирано или не, като събиране, записване, организиране, структуриране, съхранение, адаптиране или изменение, извличане, консултиране, използване, разкриване чрез предаване, разпространение или предоставяне по друг начин, съответно съответствие или комбиниране, ограничаване, блокиране, изтриване, унищожаване, архивиране.
За да получите достъп до уебсайтовете, притежание на „EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL, не е необходимо да предоставяте никакви лични данни.
В контекста на текущите дейности на „EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL, включително провеждането на комерсиални/договорни дейности, осигуряването на авиобилети, услуги за настаняване, осигуряването на пътнически пакети, включващи придобиване на услуги, предлагани от „EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL на уебсайта, онлайн закупуване на билети или абонамент за бюлетините на „EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL, както и в контекста на изпълнение на законовите задължения, можем да поискаме определени лични данни от вас.
В тази връзка „EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL ще обработва, сред другото, следните лични данни: име, телефон/факс, ЕГН (личен номер), номер на паспорт, домашен/пребиваващ адрес, имейл, професия, заетост, IP адрес, номер на банковата карта, дата на изтичане на картата и др.
Субектите на данните, чиито данни може да бъдат обработвани от „EMA PLUS SOLUTIONS“ SRL, изключително за целите, посочени по-долу, са: посетители, обществеността, техните представители/агенти, независимо дали са правни или конвенционални;
Следствия от отказа да предоставите лични данни
Като субект на данните, вие трябва да предоставите пълни, актуални и точни данни.
За да предоставим конкретни услуги, свързани с дейността на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL (например, но не само, резервации на полети, закупуване на пътни пакети), "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL ще поиска личните данни, необходими за предоставянето на такива услуги, а отказът да предоставите такива данни може да доведе до невъзможността за предоставяне на услугите на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL.
При закупуване на услуга, предоставена от "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL, ние ще събираме лични данни, свързани с предоставянето на съответните услуги.
Като прочетете тези разпоредби и предоставите личните си данни за достъп до услугите на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL или закупуване на авиобилети, пътни пакети и др. чрез уебсайтове, притежание на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL, вие сте информирани и/или изрично давате съгласието си (давате съгласието си) за обработването на личните данни в съответствие с правните разпоредби, отнасящи се до защитата на физическите лица по отношение на обработката на лични данни и свободното движение на такива данни (Регламент на ЕС 2016/679 от 27 април 2016 г.).
Ако обработването на данните вече не е необходимо за предоставяне на услуга, изпълнение на законово задължение и не е обосновано с легитимен интерес на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL, можете да откажете такова обработване или да оттеглите предишното си съгласие, а отказът ще има ефекти за бъдещето. Например субектите на данните могат да оттеглят съгласието си за обработване на данни за цели на директен маркетинг по всяко време и без да посочват причина. След решаване на искането за оттегляне, субектът на данните няма да получава повече комерсиална информация относно услугите, предлагани от "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL.
Ние използваме вашите лични данни за следните цели: Провеждане на комерсиалните/договорни дейности на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL; Фактуриране и събиране на плащането за услугите на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL; Маркетинг, реклама, реклама, томболи, рекламни лотарии, програми за лоялност, включително предаване на общи или персонализирани комерсиални предложения; разработване и подобряване на услугите; Управление на клиентските отношения; комерсиално общуване с клиентите чрез всички средства за комуникация; Изпълнение на законовите задължения; Комуникация с обществени органи/институции; Аудит и контрол/надзорни дейности; Архивиране, статистически цели; Изтегляне на дългове/Възстановяване на неплатени дългове; Решаване на спорове и съдебни производства, изпълнение на съдебни решения, арбитражни решения, съдебни решения и т.н. "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL счита всичка информация, събрана от вас, за поверителна и няма да я споделя с трети страни (освен бизнес партньори, както е описано по-долу) без вашето явно и предварително съгласие.
Получателите на данните могат да бъдат сами субектите на данните, които са предоставили лични данни, както следва:
Физически клиенти на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL (настоящи, бивши или потенциални), посетители, общественост, техни представители/агенти, независимо дали са правни или конвенционални (за целите на провеждане на комерсиални/договорни отношения);
Получателите (с изключение на субектите на данните) на данните могат да бъдат:
централни и местни публични органи, съдебни органи, полиция (в границите на законовите разпоредби и/или вследствие на явни искания), банкови институции, съдебни изпълнители, застрахователни и преосигурителни дружества, организации за пазарни изследвания (за статистически цели) и др.
Личните данни, предоставени от вас (като име, имейл адрес, факс номер, мобилен/фиксиран телефонен номер и др.), могат да бъдат обработвани от "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL в съответствие с вашите права, особено правото на информация и възражение, за следните цели: маркетинг (включително директен маркетинг), томболи, рекламни лотарии, провеждане на комерсиални комуникации за услугите на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL, включително тези, разработени в сътрудничество с партньор на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL, чрез всяко средство на комуникация, включително услуги за електронна комуникация.
Предоставените от вас лични данни могат да се използват за промоционални цели (маркетинг) и за продуктите или услугите на други партньори на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL, съгласно вашите права.
Ако "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL намери необходимо да използва вашите лични данни за цели на директен маркетинг (ако субектите на данните са се съгласили с това), ще бъдете предварително информирани. Имате правото да предотвратите такава обработка, като отбележите съответните полета във формулярите/документите, използвани за събиране на лични данни.
Независимо от ситуацията, ако желаете вашите лични данни да не бъдат обработвани от "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL, можете изрично да поискате прекратяване на всякаква обработка от наша страна. Също така, когато вече не желаете да получавате бюлетини или информационни материали от "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL, можете да се откажете от абонамента, използвайки бутона "Отписване".
Във връзка с "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL имате право, в съответствие с приложимите законови разпоредби, на следните права: право на достъп, право на корекция, право на изтриване на данни, право на ограничаване на обработката, право на преносимост на данни, право на възражение и право на автоматизирано индивидуално вземане на решения.
За да се постигне посочената цел, "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL ще обработва вашите лични данни през целия срок на договорните взаимоотношения, за които сте ползвали услугата, докато вие или вашият законов/конвенционален представител упражнят правото на възражение/изтриване (освен ако "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL обработва данните на основание на законов задължителен акт или законосъобразен интерес). След завършването на операциите по обработка на лични данни за целите, за които са били събрани, ако вие или вашият законов/конвенционален представител не упражните правото на възражение/изтриване в съответствие със закона, тези данни ще бъдат архивирани от "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL за периода, предвиден във вътрешните процедури на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL и/или ще бъдат унищожени.
За да се предотврати неоторизираното използване на лични данни и всякакви възможни злоупотреби, използваме подходящи методи, технологии, политики и процедури за защита на събраните лични данни.
Пълната сигурност на данните, изпратени през интернет, никога не може да бъде гарантирана. Въпреки че "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL полага всички усилия да защити вашите лични данни, не можем да гарантираме абсолютната им сигурност при предаването им до уебсайтовете на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL. Всяко предаване на данни се извършва на ваш риск. След като получим информация за вас, ще използваме стриктни процедури и мерки за сигурност срещу неоторизирано, незаконно използване, унищожаване, случайна загуба или разкриване на лични данни.
В случай на плащания с карта (например онлайн покупка на авиобилети), комерциализацията се извършва чрез онлайн платежни решения, предоставени от упълномощени трети страни, свързани с "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL. За да се изключи риска от неправомерно и неправилно получаване и използване на вашите данни от неоторизирани лица, упълномощените трети страни, свързани с "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL, гарантират законосъобразността и сигурността на личните данни (като номер на карта, срок на валидност и др.) и използваните компютърни системи.
Трансферите на данни извън ЕС и Европейската икономическа зона могат да се извършват само в съответствие с разпоредбите на специфичното национално и европейско законодателство, отнасящи се до защитата на физическите лица във връзка с обработката на лични данни и свободното движение на такива данни.
С прочитането на този документ сте били информирани за вашите права в съответствие с приложимите правни разпоредби, а именно: право на достъп, право на корекция, право на изтриване на данни, право на ограничаване на обработката, право на преносимост на данни, право на възражение и право на автоматизирано индивидуално вземане на решения.
Освен това, когато обработването се основава на съгласие, имате право да оттеглите съгласието си по всяко време писмено, отправено към "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL, в съответствие с приложимото законодателство, без да се засяга законността на обработката, извършена на базата на съгласието преди неговото оттегляне.
Имате право да възразите по всяко време, безплатно и без никакво обоснование, срещу обработката на лични данни за цели на директен маркетинг, използвайки функцията за отписване, ако такава е налична, в маркетинговите материали.
За други цели имате право да възразите, безплатно, по всяко време, срещу обработката на лични данни, които предоставяте на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL, посочвайки данните и целта, за която са предназначени, само при легитимни и валидни причини, свързани с вашата конкретна ситуация, освен ако "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL не докаже, че има предимни легитимни основания за обработката, които преобладават пред вашите интереси, права и свободи, или ако целта е установяване, упражняване или защита на правни искове. В случай на неоснователно или излишно възражение, "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL има право да продължи с обработката на съответните данни.
С прочитането на този документ признавате и разбирате, че предоставените лични данни на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL са съществени за достъпа до услугите, предлагани от "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL и/или за провеждането на търговско/договорно дейност.
Ако вие, директно или чрез представител, упражните гореспоменатите права по явно неоснователен, необоснован или излишен начин, особено поради тяхната повтаряща се природа, "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL може:
да начисли разумна такса, като се вземат предвид административните разходи за предоставяне на информацията или комуникацията или за предприемане на заявеното действие, или да откаже да отговори на заявката.
Също така, ако субектите на данните, директно или чрез представител, упражнят правото си на възражение по явно неоснователен, необоснован или излишен начин, особено поради тяхната повтаряща се природа, "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL има право да прекрати договора, сключен с клиента "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL, без никакви допълнителни формалности или намеса на съдилищата, с изключение на предварително уведомление.
Освен това имате право да подадете жалба до надзорен орган и да предявите съдебно средство.
За да упражните тези права, можете да се свържете със специалист по лични данни на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL с писмена, датирана и подписана искане, изпратена на следния имейл адрес: info@fly24.bg или на следния адрес за кореспонденция: "EMA PLUS SOLUTIONS", Букурещ, улица Букурещ-Плоещти 73-81, 4-ти етаж, сграда № 4, офис 20, район 2, Букурещ. Искането трябва да се придружава от четливо копие на документа за самоличност на подписалия.
Тези разпоредби могат да бъдат подложени на спорадични изменения/актуализации. Препоръчваме ви да прегледате тези разпоредби при всяко ползване на уебсайтовете на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL, за да сте информирани за тях. С достъпа до уебсайтовете на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL или използването на услугите на "EMA PLUS SOLUTIONS" SRL чрез споменатите уебсайтове след въведените промени, новите разпоредби ще се считат за приети.